فروش انواع کوادکوپتر و هلیکوپتر
فروشگاه تکنوکوپتر
فروشگاه تکنوکوپتر در مرکز شهر و در خیابان ولیعصر قرار دارد شما میتوانید در صورت درخواست خرید حضورا به محل فروشگاه بیایید.
فروشگاه تکنوکوپتر زمینه فعالیت خود را به شرح زیر بیان مینماید.
1 فروش کوادکوپتر
2 فروش هلیکوپتر
3 خدمات پس از فروش و تعمیرات
4 تعمیرات تخصصی کوادکوپتر های حرفه ای
5 فروش محصولات کمپانی DJI

1 فروش انواع کوادکوپتر
فروش و توزیع انواع کوادکوپتر ، حرفه ای و آماتور ، فروشگاه تکنوکوپتر  سعی داشته که اکثر محصولات را برند مناسب انتخاب نماید تا بتواند خدمات بایسته و شایسته ای را عرضه نماید برند های معروف که در فروشگاه تکنوکوپتر به فروش میرود به شرح زیر میباشد.
کواد کوپتر آماتور
1 کمپانی سایما SYMA
2 کمپانی ام جی ایکس   MJX
3 کمپانی لید هانر  Lead Honor
4 کمپانی چیرسون  Cheerson

این چهار کمپانی از بهترین برند های چینی هستند که در حال حاضر محصولات آنها وارد ایران میشود میتوان گفت که در حال حاضر توان خدمات پس از فروش در این چهار برند بسیار عالی است و خوشحال هستیم که این خدمات را به شما عرضه مینماییم.

کوادکوپتر حرفه ای
تنها کمپانی که به صورت حرفه ای در جهان اقدام به فروش و عرضه کوادکوپتر حرفه ای مینماید کمپانی DJI میباشد.
تمامی تجهیزات شرکت DJI برای تصویر برداری طراحی شده اند و محصولات این کمپانی زمینه فعالیت را در جهت عکاسی حرفه ای و تصوبر برداری حرفه ای پیش میبرند.

2 فروش انواع هلیکوپتر
تقریبا میتوان گفت بعضی از برند های مطرح که در سطر بالا به آن اشاره نمودیم تولید هلیکوپتر دارند که اهم محصولات هلیکوپتر نیز از همین برند های معروف میباشند که فروشگاه تکنوکوپتر در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهد.

3 خدمات پس از فروش و تعمیرات
تمامی محصولات غیر حرفه ای نیز خدمات پس از فروش دارند که نیاز به قطعات تعمیرات دارند که فروشگاه تکنوکوپتر سعی بر آن داشته که هرچه بهتر در زمینه خدمات پس از فروش تکیه و تاکید نماید .

4 تعمیرات تخصصی کوادکوپتر های حرفه ای
کوادکوپتر های حرفه ای نیاز به تخصصی فراتر از تعمیرات کوادکوپتر های آماتور دارند چرا که تمامی اجزا یک کوادکوپتر حرفه ای متفاوت و کاملا مجزا از مدل های آماتور میباشد ، تعمیرات تخصصی کوادکوپتر حرفه ای و تامین قطعات مورد نیاز شما مشتریان عزیز در فروشگاه تکنو کوپتر انجام میشود همچنین طرح خدمات دوره ای نیز برای جلوگیری از کرش کوادکوپتر های حرفه ای نیز در برنامه و روی سخن با دوستان و مشتریانی است که باید بدانند کوادکوپتر نیاز به سرویس های دوره ای دارد تا از کرش آن جلوگیری نمایید .


5 فروش محصولات کمپانی DJI 
فروش تمامی محصولات کمپانی  DJI در فروشگاه تکنوکوپتر انجام میشود و سفارش نیز پذیرفته میشود .
فروشگاه تکنوکوپتر طراحی و ساخت کوادکوپتر های حرفه ای را نیز قبول مینماید
.








کوادکوپتر یکی از انواع وسایل پرنده بدون سرنشین است. کواد کوپترها زیر مجموعه دسته مالتی روتورها هستند که به دلیل کمک گرفتن از چهار پره برای نیروی پیشرانش، به عنوان کواد (چهار) کوپتر نامیده می‌شوند.