اسباب بازی لگو مگامایند


فروش اسباب بازی مگامایند مارک جدید بانچمز لگو مگامایند

اسباب بازی مگامایند تشکیل شده از توپ های کوچک چسبی و رنگی که به راحتی به هم می چسبه ، از هم جدا می شه و حتی قابل شستشو است . با مگا مایند اسباب بازی های سه بعدی شگفت انگیزی مثل حیوانات جغد , شیر , میمون و ... ماشین و هواپیما و خیلی عروسک های دیگر

اسباب بازی لگو مگامایند ,خرید ارزان اسباب بازی لگو مگامایند,قیمت اسباب بازی لگو مگامایند,بهترین مارک اسباب بازی لگو مگامایند,اسباب بازی لگو مگامایند 200عددی,پک اسباب بازی لگو مگامایند

لگو مگامایند یه بازی بسیار جذاب از برند بانچمز است  که باهاش میتونید هر چیزی رو که میخواهید بسازید. مگامایند رو مثل لگو میتونید خراب کنید و دوباره بسازید و هزاران شکل و طرح جذاب رو با خلاقیت خودتون بسازین. میتونید اونا رو از هر سمتی که دلتون میخواد به هم وصل کنید و به شکل دلخواهتون در بیارید و بارها و بارها بسازید و خرابشون کنید. لگوهای جدید مگامایند با رنگ های بسیار خیره کننده و شادشون هم میتونن باعث آموزش و شناخت رنگ ها برای کوچولوها و فینگیلی های خوشکل بشن و هم میتونن یه سرگرمی جالب و متفاوت واسه اونا باشن. اسباب بازی لگو مگامایند پرفروشترین اسباب بازی دنیا در سال 2016 بوده و در 131 کشور جهان مورد  استقبال بیش از 200 میلیون کودک قرار گرفته و همه بچه ها در هر سنی دارن ازش استفاده میکنن و لذت میبرن.

شماره تماس : 09123967085  قلی نژاد

قیمت : 40000  تومان

 

 

فروش اسباب بازی توپ های چسبی مگامایند megamind

اسباب بازی لگو مگا مایند جدید ترین اسباب بازی برند Bunchems برای افزایش خلاقیت و یادگیری کودکان بالای ۴ سال می باشد.

پک مگامایند حاوی بیش از ۲۰۰ تکه توپ مگنت با رنگ های شاد و جذاب به همراه ۳۶ وسیله جانبی شامل چشم، دست، ابرو، کلاه و ... و یک کتابچه راهنما می باشد.

کافی است مگنت های رنگی را کمی فشار داده و بهم بچسبانید، با چسباندن مگنت ها می توانید ۳۶ کاراکتر ۳ بعدی از جمله جغد، مار، خرس، پروانه، هشت پا و ... و هرچیزی که تصور کنید بدون نیاز به چسب یا باتری بسازید

اسباب بازی Lego Megamind محصولی جدید با طراحی خاص و رنگ بندی بسیار جذاب برای کودکان می باشد. دارای بیش از ۲۰۰ تکه توپ رنگی و ۳۷ وسیله جانبی است که می توانید با آن ها هر چیزی که دوست دارید بسازید.

شماره تماس : 09123967085  قلی نژاد

قیمت : 40000  تومان

 

 

بهترین هدیه برای فرزندتان که ساعت ها او را سرگرم کرده و امکان پرورش قدرت تخیل و خلق کاراکتر های مختلف را فراهم می کند. مگامایند با طراحی منحصر بفردی که دارد به راحتی به هم می چسبد و تا پایان بازی ازهم جدا نمی شود.

اسباب بازی مگا مایند راحت به هم می چسبد و نمی شکند و راحت با دست از هم جدا می شود

جورچین مگامایند را می توانید با فشار جمع کرده و حجمش را کوچک نمایید

اسباب بازی مگایند برترین و بهترین بازی انتخاب شده در سال ۲۰۱۶ در کشور آمریکا است

یا همان بانچمز باعث رشد خلاقیت در کودکان در مهدکودک یا کودکستان می شود،اسباب بازی مگامایند

 megamind

 

اسباب بازی لگو مگامایند جدید ترین اسباب بازی برند بانچمز  Bunchems برای افزایش خلاقیت و یادگیری کودکان بالای ۴ سال می باشد. بهترین وسیله برای پرورش استعداد و نبوغ بچه ها و افزایش قدرت انگشتان و دست ها می باشد.

 

پک مگامایند حاوی بیش از 200 تکه شامل ۳۷۰ بانچمز (توپ مگنت) با رنگ های شاد و جذاب به همراه ۳۷ وسیله جانبی شامل چشم، دست، ابرو، کلاه و ... و یک کتابچه راهنما می باشد.

قیمت : 40000  تومان

شماره تماس : 09123967085  قلی نژاد

 

 

 ****توجه ****

اخیرا برخی از کانال ها و سایت های غیر رسمی به نام مگامایند محصول تقلبی دیگری را با همین نام عرضه می کنند لذا بدینوسیله اعلام می گردد که این فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال فروشندگان غیر معتبر و یا کیفیت بسیار پایین محصولات متفرقه و نیز عواقب ناشی از عدم تحویل محصول درب منزل ندارد .

 

 

کافی است مگنت های رنگی را کمی فشار داده و بهم بچسبانید، با چسباندن مگنت ها می توانید ۳۶ کاراکتر ۳ بعدی از جمله جغد، مار، خرس، پروانه، هشت پا و ... و هرچیزی که تصور کنید بدون نیاز به چسب یا باتری بسازید.

 

ست ساخت و ساز Megamind بدون نیاز به برق یا باتری و هیچ نوع چسبی ارائه شده و برای چسباندن توپ های رنگی به یکدیگر فقط کافی است کمی آن ها را فشار داده بهم بچسبانید و رها کنید، سرهای خمیده و حالت دار توپ ها به یکدیگر گیر کرده و تا زمانیکه مجدد آن ها را فشار ندهید ازهم جدا نمی شوند.

 

با توپ های چسبی مگامایند Megamind فرزند شما هیچ محدودیتی برای خلاقیت و خلق آنچه تصور می کند ندارد و به راحتی با چسباندن توپ های رنگی هر چیزی را می تواند بسازد و ساعت ها با آن بازی کند و وقتی خسته شد دوباره آن را ازهم جدا کند.

 

 مگنت های رنگی موجود در این پکیج در رنگ های آبی، سبز، بنفش، زرد، نارنجی، قرمز، سیاه و سفید تهیه شده اند. کتابچه راهنمای موجود در پکیج نیز شامل آموزش ساخت عروسک های مختلف می باشد که بچه ها می توانند در ابتدای کار از این کتابچه آموزشی استفاده کنند و سپس هرچیزی که دوست داشتند بسازند.

قیمت : 40000  تومان

 

شماره تماس : 09123967085  قلی نژاد

 

 

 

با لگو مگامایند بانچمز قدرت تفکر، خلاقیت و مهارت انگشتان فرزند خود را پرورش دهید و با ساخت عروسک های مختلف و کاراکتر های موجود در برنامه های کودکان و بازی ها منجر به رشد هوش منطقی و درونی بچه ها می شود.

 

در مگا پک توپ های کوچک رنگارنگ شگفت انگیزی وجود دارد که با اتصال آن ها به یک دیگر می توانید بی نهایت اسباب بازی های زیبا و دوست داشتنی و رنگارنگ بسازید و با دوستانتان ساعت ها بازی کنید.

 

اگر به پرورش استعداد و نبوغ فرزند خود اهمیت می دهید، وسیله ای سرگرم کننده و مهیج برای کودک خود می خواهید، دوست دارید همراه با بازی به فرزند خود آموزش نیز بدهید، ما به شما پکیج لگو Megamind یا ست ساخت و ساز بانچمز Bunchems را پیشنهاد می دهیم.

 

این اسباب بازی توپ های کوچکی است که به یکدیگر می چسبند و به راحتی نیز از هم جدا می شوند، بچه ها می توانند با چسباندن این توپ ها بهم اشکال ۳ بعدی، حروف انگلیسی و فارسی، اعداد و هرچیزی بسازند و برای آموزش و بازی از آن استفاده کنند.

 

اسباب بازی مگا مایند جدیدترین اسباب بازی فکری سال ۲۰۱۷ ، و وسیله ای بی نظیر برای افزایش مهارت فکری بچه ها است. با اسباب بازی Megamind بانچمز می توانید هر شکلی ( اعداد ، حروف، عروسک و هر چیز دیگری ) به راحتی با فشار دادن و چسباندن تکه های مگنت به یکدیگر درست کنید. بعد از درست کردن هم میتوانید با فشار دادن و کشیدن مگنت ها به راحتی آن ها را از هم جدا کنید. نیازی به چسب ، آب، برق، باتری، کش یا هر چیز دیگری ندارد و قطعات به سادگی بهم می چسبند.

قیمت : 40000  تومان

 

شماره تماس : 09123967085  قلی نژاد

 

 

 

هشدار (۱): این محصول برای کودکان زیر ۳ سال توصیه نمی شود، امکان خطر خفگی به دلیل کوچک بودن قطعات وجود دارد.

هشدار (۲): توپ ها را از موهای سر دور نگه دارید، امکان گیر کردن در میان موها وجود دارد و به سختی جدا می شود.

ویژگی های اصلی مگا پک ، اسباب بازی فکری بانچمز:

  • حاوی 200 مگنت رنگی
  • حاوی ۳۷ قطعه جانبی (کلاه، چشم، ابرو و ...)
  • حاوی کتابچه راهنما
  • بدون نیاز به برق، باتری، چسب و هر چیز دیگری
  • چسباندن و جدا سازی آسان
  • مناسب برای کودکان بالای ۴ سال
  • افزایش قدرت تفکر، خلاقیت و استعداد درونی کودکان
  • افزایش مهارت کار با انگشتان
  • آموزش حروف و اعداد همراه با بازی
  • رنگ بندی شاد و جذاب
  • خلق کاراکتر های ۳ بعدی
  • برای کودکان زیر ۳ سال توصیه نمی شود

تصاویر بیشتر از اسباب بازی فکری لگو مگامایند بانچمز

 

 

 

 

معرفی اسباب بازی فکری لگو مگامایند ، ست ساخت و ساز بانچمز

اسباب بازی فکری لگو مگامایند یک محصول جدید با طراحی فوق العاده خاص و جذاب و رنگ بندی بسیار متنوع و شاد برای کودکان می باشد. هر پک مگامایند حاوی بیش از 200 تکه شامل 170 بانچمز (توپ مگنت) با رنگ های شاد و جذاب به همراه 37 وسیله جانبی شامل چشم، دست، ابرو، کلاه و ... و یک کتابچه راهنما است که می توانید با آن ها هر چیزی که دوست دارید بسازید.

بهترین وسیله برای پرورش استعداد های درونی، قدرت تخیل و تقویت حرکات انگشتان دست بچه ها می باشد. توپ های مگنت مگا تویز به راحتی با کمی فشار و چرخش بهم میچسبند و جدا کردن آن ها نیز به راحتی با کمی فشار و کشیدن انجام می شود.

Lego Megamind بدون نیاز به هیچ چسب، برق یا باتری می باشد و تنها با چسباندن توپ های رنگی به یکدیگر می توانید ساعت ها بازی و سرگرمی داشته باشید.  مگنت های رنگی موجود در این پکیج در رنگ های آبی، سبز، بنفش، زرد، نارنجی، قرمز، سیاه و سفید تهیه شده اند.

اسباب بازی Megamind علاوه بر جنبه سرگرمی ، جبنه آموزشی نیز دارد و بچه ها می توانند اشکال 3 بعدی، حروف انگلیسی و فارسی ، اعداد و هر چیزی برای آموزش و بازی بسازند.  با اسباب بازی Megamind بانچمز می توانید هر شکلی ( اعداد ، حروف، عروسک و هر چیز دیگری ) به راحتی با فشار دادن و چسباندن تکه های مگنت به یکدیگر درست کنید.

ویژگی های اسباب بازی فکری بانچمز:

حاوی 200 مگنت رنگی

حاوی 37 قطعه جانبی (کلاه، چشم، ابرو و ...)

حاوی کتابچه راهنما

بدون نیاز به برق، باتری، چسب و هر چیز دیگری

چسباندن و جدا سازی آسان

مناسب برای کودکان بالای 4 سال

افزایش قدرت تفکر، خلاقیت و استعداد درونی کودکان

افزایش مهارت کار با انگشتان

آموزش حروف و اعداد همراه با بازی

رنگ بندی شاد و جذاب

خلق کاراکتر های 3 بعدی 

برای کودکان زیر 3 سال توصیه نمی شود

 

 

هشدار (1): این محصول برای کودکان زیر 3 سال توصیه نمی شود، امکان خطر خفگی به دلیل کوچک بودن قطعات وجود دارد.

هشدار (2): توپ ها را از موهای سر دور نگه دارید، امکان گیر کردن در میان موها وجود دارد و به سختی جدا می شود.

 

 

 

شماره تماس : 09123967085  قلی نژاد


قیمت  :  40000   تومان
 


 ****توجه ****

اخیرا برخی از کانال ها و سایت های غیر رسمی به نام مگامایند محصول تقلبی دیگری را با همین نام عرضه می کنند لذا بدینوسیله اعلام می گردد که این فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال فروشندگان غیر معتبر و یا کیفیت بسیار پایین محصولات متفرقه و نیز عواقب ناشی از عدم تحویل محصول درب منزل ندارد .

لگو مگامایند پرفروشترین اسباب بازی دنیا در سال 2016 بوده و در 131 کشور جهان مورد

 استقبال بیش از 200 میلیون کودک قرار گرفته و همه بچه ها در هر سنی دارن ازش استفاده میکنن و لذت میبرن.

Bunchems - Mega Pack

Squish, connect and create with Bunchems! They stick to each other and build like no other. They stick and stay then pull apart for endless play

The Mega Pack includes over 400 pieces! 370 Bunchems and 37 accessories to make 36 critter characters or anything you can imagine!

The Bunchems Mega Pack is for ages 4+. No batteries required.

Includes: 370 Bunchems, 36 Accessories, 1 Instruction Guide

Warning: Keep away from hair. May become entangled.

Bunchems Mega Pack

Squish, Connect and Create with Bunchems! The Bunchems Mega Pack allows you to build 36 amazing 3D creations including: owls, bears, octopi, cars, monkeys and more!

Age Suitability: 4+

Assembly Required: No

Supplier Care Line: UK and ROI: 00-80080001230

Supplier Care Email: customercare@spinmaster.com

Warning: Not suitable for children under the age of 3 years due to small parts which could cause a choking hazard. Keep away from hair. May become entangled


کوادکوپتر یکی از انواع وسایل پرنده بدون سرنشین است. کواد کوپترها زیر مجموعه دسته مالتی روتورها هستند که به دلیل کمک گرفتن از چهار پره برای نیروی پیشرانش، به عنوان کواد (چهار) کوپتر نامیده می‌شوند.